Пациенттерді қолдау қызметі
Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау (аудит) қызметі
«Халықтың денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы » Қазақстан Республикасының Кодексінің 5-бабына сәйкес «ШҚО оңалту орталығы» ШЖҚ КМК ішкі бақылау және пациенттерді қолдау қызметі (одан әрі – ІБ және ПҚҚ) құрылып, жұмыс істейді.
Қызмет мақсаты – проблемалы мәселелерді анықтау және медициналық көмек сапасын одан әрі жақсарту.
ПҚ және ІБҚ негізгі міндеттері:
- Қанағаттанарлық көрсеткішке мақсатты түрде жетуге көзделген стандарттарға сәйкес тиісті көлемде және сапалы медициналық көмекті алуға науқастардың құқығын қамтамасыз ету;
- Міндеттелген бағалауға қатысты таңдаулы жағдайлар мен денсаулық сақтау саласының (клиника аудитімен) бекітілген стандарттарына сәйкес науқастарға көрсетілетін медициналық көлем технологиясын бағалау;
- Медициналық көмектің тиімділігі мен сапасының дамуына ықпал ететін және жұмыста ақауларды жою, алдын алуға бағытталған бағдарламалық іс-шаралар дайындау.
ПҚ және ІБҚ қашан жүгіну керек?
Егер пациенттер, олардың жақындары немесе заңды өкілдері:
- көрсетілген медициналық қызметтің сапасына көңілдері толмаса;
- тегін медициналық көмектің кепілдік аясында көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медициналық персоналдың ақша бопсалау фактілеріне тап болса;
- сондай-ақ, медициналық көмек көрсетудің сапасы мен тәртібіне толғандыратын басқа да мәселелерге байланысты.
Сапасыз медициналық көмек алуда даулы жағдайлар туындған кезде пациент, оның жақындары немесе заңды өкілдері оңалту орталығының әр қабатында орналасқан шағымдар жәшігіне жазбаша түрде өтініш (шағымды) немесе vkorc.kz. веб сайтына салуларына болады.
Өтініш беруші өтінішті Оңалту орталығының бас дәрігері Т.Тортаевтың атына жолдауы керек. Өтінішке жауап жіберу үшін өтініш берушінің аты-жөні, тұратын жері туралы ақпарат, байланыс телефоны, электрондық пошта мекенжайы (егер болса) көрсетілуі тиіс.
Өтініш (шағым) берген жағдайда бөлімшенің атауы,лауазымдық тұлғалардың лауазымы,аты-жөндері көрсетілуі керек. Домалақ шағымдар және мәселенің мәні баяндалмаған өтініштер қаралмайды. Жазбаша шағымдармен қатар емделуде жатқан пациенттердің оның жақындарының немесе заңды өкілдерінің ауызша шағымдарын жеке қабылдау кезінде жүргізеді, сонымен қатар сенім телефондары арқылы 8(7232) 74-15-84, Call-Center 701-131 телефоны бойынша қарайды.
ОО Әкімшілігі:
Бас дәрігер: | Тортаев Тимур Жанарбекович | 742-772 |
Емдеу жұмыстары жөніндегі орынбасары: | Секеева Толкын Маратовна | 742-455 |
Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары: | Секеева Толкын Маратовна | 742-455 |
Құрметті пациенттер, Біздің Оңалту орталығында көрсетіліп жатқан медициналық көмек сапасын жақсартуға себін тигізетін Сіздің өтінішіңіз, ұсынысыңыз, пікіріңізге алғысымызды білдіреміз!